
Un toc de sabor a un carpaccio excepcional
Ingredients de la recepta:
- 400 grams de filet de poltre del Mas la Illa
- 50 grams de parmesà
- Romaní, oli d’oliva i sal
Elaboració de la recepta:
- En primer lloc, tallem els 400 grams de pollastre en làmines fines.
- Tot seguit agafem una base plana on estendrem totes les làmines de poltre i ho salem.
- En un bol apart hi posem l’oli d’oliva verge amb el romani (millor si ho hem preparat un dia abans perque absorbeixi el seu sabor i el seu aroma), i ho remenem be i ho aixafem amb un morter.
- El següent pas serà tallar el parmesà en làmines fines i ho col·loquem sobre el carpaccio de poltre.
Finalment, amb un pincell, pintem amb l’oli i el romani el carpaccio i el formatge que li aportarà un sabor molt especial
Maridatge:
Un vi de color groc, amb reflexes verdosos, amb aroma afruitat que recorda a codony, nespres i pomes; fresc llarg i complex; com es el Chardonnay fermentat en bota 2014 de Can Vich, serà el vi perfecta que acompanyarà aquest carpaccio amb tant de sabor i es conformarà al nostre paladar con la nota extra i majestuosa que farà d’aquest àpat un plat perfecte.
