Púding d’arròs amb llet i galetes de canyella
Unes postres molt agradables
Avui fem púding d’arròs amb llet de Mas Eusebi i galetes de canyella! Unes postres delicioses i molt agradables que acompanyarem amb un vi Sol i Serena dels Cellers d’en Guilla. Salut!
Ingredients per a la recepta
- 120 g d’arròs
- 250 g de nata el 38% MG
- 750 ml de llet fresca sencera de Mas Eusebi
- 120g de sucre
- 1 palet de canyella
- Pell de llimona
- 2 ous
- Sal
- Galetes de canyella
Elaboració de la recepta
- Preparem els ingredients
- Preparem tots els ingredients que utilitzarem en aquesta recepta de púding d’arròs amb llet
- Posem en una cassola
- Posem en una cassola a foc tots els ingredients excepte els ous i l’arròs. Remenem fins que el sucre s’hagi diluït i cuinem 5 minuts.
- Afegim l’arròs
- Afegim l’arròs i coem 15 minuts més. Retirem la canyella i la pell de la llimona. Deixem temperar.
- Afegim els ous
- Afegim els ous batuts a la barreja ja temperada i remenem fins que s’integrin. És important que l’arròs ja no estigui calent perquè els ous no es quallin.
- Posem al forn
- Aboquem la barreja en un motlle prèviament untat amb mantega, escalfem el forn i posem al forn a 160 º C uns 30 minuts. El púding estarà a punt quan punxem amb un palet i aquest surti net.
- Retirem i deixem refredar
- Retirem del forn i deixem que es refredi abans de guardar a la nevera durant unes hores.
- Desmotllem i servim
- Desmotllem el púding d’arròs amb llet i el servim empolvorat amb canyella en pols i galetes.
Maridatge
Podeu acompanyar aquestes postres amb un Sol i Serena dels Cellers d’en Guilla, un vi de color or vell, amb aroma licorós i de fruita confitada com el codonyat i les orellanes, en boca es presenta suau i sedós amb un llarg post-gust de fruits secs.
Sol i Serena dels Cellers d’en Guilla
Font: Brillante / Mis Thermo Recetas