Per primera vegada, els GIFS són un recurs per difondre la cultura del vi a les xarxes socials de la DO Catalunya.
Les xarxes socials és un dels canals de comunicació de la DO Catalunya
Un dels objectius de la DO Catalunya és donar a conèixer el vi català als ciutadans del territori. Per això, contínuament plantegen propostes, iniciatives i campanyes per presentar a la població els productors del vi de proximitat i la gran qualitat d’aquest.
L’avantguarda de la comunicació, sobretot arrel de la pandèmia de la covid-19, recau sobre les xarxes socials i l’entorn digital. Tot i que el sector del vi mostra alguns impediments en introduir aquests canals a la seva comunicació, la DO Catalunya n’és una excepció. S’ha adaptat a aquests nous temps utilitzant aquests mitjans diàriament per arribar al seu públic.
Facebook i Instagram en imatges en el perfil de la DO Catalunya
Cada dimarts publicaran en el seu perfil un GIF relacionat amb el vi català i la seva cultura. Aquest GIF podrà ser compartit pels seguidors i així difondre més ràpidament el missatge.
Les xarxes que utilitzen són Facebook i Instagram. En aquesta última xarxa social podreu trobar el GIF amb els hashtags #vicatalà, #docatalunya o #ampolladevi
El vi català en vídeos
La DO Catalunya aguditza l’enginy per promocionar el producte de proximitat, l’entorn on s’elabora, paisatge i patrimoni, així com la seva cultura.
En aquestes últimes setmanes han produït 4 vídeos promocionals on es difon en cadascun, un valor vinculat a la nostra societat i al vi.
L’últim, associat a la crisi sanitària però iniciant la desescalada, parla d’optimisme. De recuperar el contacte amb les persones que estimem, de seure a taula i compartir una copa de vi català. (Aquí trobaràs la publicació del vídeo)
La DO Catalunya mai ens defrauda, així que ja estem esperant nou contingut digital que parli de vi, el nostre vi.
I si ets productor, botiga o restaurant i et vols anunciar al Gourmet català, fes-ho quí