packaging-artmuria-mel-luxe

artMuria (www.artmuria.com) ha aprofitat el magnífic escenari del Saló de Gourmets de Madrid 2019, per llançar una nova línia de packaging per a la seva col·lecció de mels de luxe artMuria Luxury Innova.

Els nous dissenys de la gamma de varietats de mel de Taronger, amb sabors de Safrà, Tòfona Blanca i Tòfona Negra, que han despertat un gran interès en el Saló Gastronòmic, amplien la seva target amb una imatge més viva i més jove, que revaloritza cada un dels productes de la col·lecció més glamurosa de artMuria.

La col·lecció actual està composta per un estoig individual en vermell amb un pot de 170 grams de mel de Taronger amb Safrà, un genuí “Tresor aromàtic”, un estoig individual daurat amb un pot de 170 grams de mel de Taronger amb Tòfona Blanca, 1 veritable “Capritx de la Natura” i per un estoig doble en negre amb dos pots de 170 grams cadascun mel de Taronger amb Tòfona Blanca i Taronger amb Tòfona Negra, dues autèntiques “Joies de la Mediterrània”.

artMuria ha presentat els nous dissenys de la seva col·lecció més luxosa en l’àrea de novetats del Saló de Gourmets de Madrid (8 -11 d’abril), i en l’estand compartit amb Luxury Spain (Pab. 4 E-16).

La col·lecció està disponible en botigues especialitzades i gourmet, al Canal Horeca i també pot adquirir-se a través d’Internet.

L’empresa també ha estat present al Saló de Gourmets amb un estand propi de la seva nova marca de mel La Paquita, creada per al Canal Horeca amb diferents formats per a hotels, restaurants i càterings (Pab. 6 G-01).

Totes les varietats de mel de luxe artMuria tripliquen els nivells de pol·len i mariden amb tot tipus d’aliments. En l’actualitat artMuria s’exporta a més de 15 països i té presència en establiments i cadenes de botigues tan emblemàtics com Harrods (Londres), Printemps (França) o Globus (Suïssa).