
El sabor del mar i la muntanya
Ingredients per a la recepta
- Conill lletó d’Euroconills gambes i cebes (el mateix pes de cada cosa)
- Sobrassada
- Llorer
- Canyella
- Pebre, sal i oli
- Aigua
Elaboració de la recepta
- Fem el conill a trossos i ho amanim amb sal i pebre. Tallem la ceba pel llarg, ben fina. En una cassola amb un raig d’oli i un pessic de sal fregim un tall de sobrassada sense pell.
- Quan la sobrassada s’esflori, hi posem el conill i el deixem fregir fins que sigui ben ros. Mentre, en una paella amb oli, fregim les gambes.
- Afegim la ceba, reduïm el foc de la cassola al mínim i hi aboquem el contingut de la paella.
- Afegim un gotet d’aigua, una fulla de llorer, un tronquet de canyella, un pessic de sal i es tapa. Ho deixem ofegar, a foc fluix, fins que el conill sigui tou.
- Finalment ho deixem reposar vint-i-quatre hores abans de tornar-lo a escalfar i servir-lo.
Maridatge
Podeu acompanyar aquest plat amb un Avgvstvs Cabernet Sauvignon-Merlot d’Avgvstvs Forvm, un vi complex, ple de matisos de fruits vermells i notes especiades, però a la seva vegada, és molt fàcil de beure.
Imatge extreta de: https://4.bp.blogspot.com/-RaZL0VQfXRk/Uzf0gxoCXiI/AAAAAAAAAaU/N-zt7GGMDB8/s1600/DSCN1399.JPG