3 de cada 4 desitja anar als restaurants amb normalitat
Un estudi realitzar per la plataforma Makro ha constatat que els ciutadans esperem amb ganes poder anar amb normalitat als bars i restaurants i els eximeixen de qualsevol responsabilitat de rebrots.
En l’estudi es mostra com els consumidors es senten satisfet de com els establiments s’han adaptat a la nova normalitat. Opinen doncs que s’han creat llocs segurs amb molta rapidesa. A més, més del 73% dels clientes consideren que la responsabilitat dels rebrots no està en mans dels restaurants.
També s’ha recollit que fins el 58% dels ciutadans enquestat van trobar a faltar anar al bars o restaurants durant el confinament. I fins i tot, el 85% afirmen que els hi agradaria ajudar a l’hoteleria del nostre país a superar aquesta crisi. En conseqüència, 9 de cada 10 considera positivo allargar el període de llicències de terrasses fins acabar l’any.
S’han creat varies iniciatives arreu del món per salvar els restaurants dels rebrots
El passat 13 d’octubre, aprofitant el dia de l’hoteleria, es van fer públics els resultats de l’estudi. Es va demostrar que els consumidors donen les hi donen total suport i esperen el moment en que tornin a obrir.
Aquest dia, es van realitzar varies iniciatives per motivar el sector. Una d’aquestes empentes ve de la mà de la multinacional METRO AG. S’ha compromès a entregar als seus més de 100.000 treballadors de tot el món, bons canviables per consumir en bars i restaurants. En total la participació arriba a 1.800.000€ que es repartiran en diversos països.