Caixes d’Art i Torró

Caixa i contingut

Torrons i mel amb valor social

Aquesta setmana Torrons i Mel Alemany ha donat el tret de sortida a la campanya de torró 2019! I ho ha fet amb la presentació de les Caixes Regal Art i Torró de col·lecció amb valor social. Aquest any se’n presenten 4 models amb il·lustracions inspirades en les abelles. Han estat elaborades per persones amb discapacitat de les quatre entitats lleidatanes que treballen per la marca: Ilersis Shalom, La Torxa, Fundació Aspros i l’Estel. 

Les caixes es poden adquirir a les botigues Bo de Shalom de Lleida, al Monestir de les Avellanes, a la Botiga Delsams de Balaguer i a la Botiga OliCastelló de Castelló de Farfanya. També es poden comprar a la botiga d’Alemany i a Cal Pau, a Os de Balaguer.

Alemany ha promogut el concurs “Art Cru Alemany” en el marc del qual tots els artistes de cada entitat han presentat una obra. D’entre totes elles se n’ha escollit una de cada centre, que és la que s’ha estampat a la caixa d’art que aquest any. Com a novetat, a banda de contenir torró també introdueix la mel. 

La caixa està pensada de fet, per ser “un regal dolç amb valor social que pugui adquirir-se tot l’any” tal i com explica el gerent d’Alemany, Ferran Alemany. Conté els productes premiats als Premis Great Taste Awards, els Oscars de l’alimentació delicatessen. De fet la marca d’Os de Balaguer es va convertir aquest 2019 en l’empresa més premiada de l’estat en aquests guardons de reconeixement internacional.

Caixes d’Art i Torró

Caixes d’Art i Torró

Concurs ‘Art Cru’, l’art sense processar

El projecte artístic d’aquest any s’ha basat en el concepte ‘Art Cru’ entès com l’art sense processar, en què l’important és l’expressió, més enllà de la formalitat. Els autors que han resultat guanyadors de les quatre il·lustracions són: Silvia Tribulietx (Ilersis Shalom), David Padilla (Fundació Aspros), Jèssica Vidal (L’Estel) i Josep Giralt (La Torxa). Tots han rebut el premi de mans del gerent de Torrons i Mel Alemany, Ferran Alemany. 

Aquest acte s’emmarca en el projecte l’Univers Alemany que resumeix els valors de la marca: ‘Art, Cultura, Humanitat’. Es tradueix en l’aposta per l’art per promocionar el propi territori, el Montsec. També per la cultura i la no robotització i la humanització dels processos de producció. De fet, Alemany ocupa diàriament 60 persones de 4 centres especials de treball del Tercer Sector de les Terres de Lleida, que s’afegeixen a les 25 persones que treballen al seu obrador d’Os de Balaguer.

Caixes d’Art i Torró

Artistes guanyadors