Yippin és una nova aplicació del món del menjar a domicili i les reserves de restaurants, que està pensada tant per als restauradors com per als clients. Aquesta app està formada per un equip de joves de sectors econòmics diferents, com la gastronomia, el màrqueting, la tecnologia i el disseny gràfic. Yippin és gratuïta en un primer moment per als professionals, i les comissions que apareixen en altres fases són més baixes que les de la competència. Aquestes només es cobren per comanda rebuda.
Els restauradors aconsegueixen un tracte més directe amb els clients mitjançant l’ús de Yippin. Demés eines com el màrqueting es poden controlar des de la mateixa app.
Amb Yippin, els usuaris poden buscar els restaurants que desitgen segons la seva ubicació, les valoracions dels demés clients, el tipus de menjar, les ofertes que existeixen… Els creadors de Yippin van pensar l’aplicació per a què l’experiència dels usuaris fos el més interactiva possible, per a què poguessin valorar i opinar sobre el procés de l’entrega o el menjar o per a què fos possible personalitzar l’oferta demandada. A més, és possible demanar consumicions des de la mateixa taula sense que hi hagi necessitat de què el cambrer hi vagi abans, demanar des de casa tenint un constant control de l’entrega… També es pot elegir entre diverses formes de pagament, com targetes de crèdit o dèbit, moneders digitals, efectiu…