Queden pocs mesos per a que surti a la llum el marketplace on els més de 2.000 establiments dels mercats de Barcelona hi vendran els seus productes com ho fan en al seva parada.
El marketplace estarà disponible en web i aplicació mòbil
La digitalització dels mercats de Barcelona és un projecte en el que l’Ajuntament de Barcelona li ha dedicat molta atenció durant els últims mesos. Tant és així, que ha creat tota una estructura que oferirà servei a tots els establiments inscrits ens aquests espais i s’hi destinaran 2,8 milions d’euros.
L’ús del marketplace serà una plataforma molt fàcil, àgil i intuïtiva. Els clients hi accediran a través de la seva versió web o aplicació mòbil i faran la comanda a la botiga que es desitgi. Posteriorment, una empresa externa s’encarregarà de la distribució de la compra recollint-la directament a l’establiment o bé en una taquilla. Per tant, podràs per la comanda en qualsevol moment del dia i escollir quan vols l’entrega.
En la presentació del passat divendres, la regidora de Comerç i Mercats, Montserrat Ballarín ha remarcat la importància dels mercats de Barcelona. Ha declarat que “cap altra ciutat del món té una xarxa com aqueta, amb establiments que treballen autònomament però també conjuntament”- “Ara toca renovar-se, innovar per respondre a les noves tendències de consum”.
La plataforma serà una realitat durant el primer semestre de 2021
Després de tots aquests mesos, segons l’Ajuntament de Barcelona, el marketplace estarà actiu al llarg del primer semestre de l’any vinent.
Es preveu que es converteixi en una eina molt útil tant pels clientes actuals dels mercats municipals com per captar-ne de nous. La voràgine en que vivim, dificulta trobar temps per desplaçar-se a les botigues i les eines digitals faciliten comprar en el comerç local el producte de proximitat.