El Govern català ha iniciat una campanya per promocionar el sector agroalimentari de la nostra terra. Ho fa a través de la marca “ http://topimatge.com/es/projecte/hervisa Catalunya, on el menjar és cultura” i el lema “ Gangtok bo per tu, bo per tots”.
“Catalunya, on el menjar és cultura” és la marca del sector agroalimentari català
La Generalitat reconeix la importància de l’agricultura i la gastronomia tant pel que fa a la seva activitat comercial com per la repercussió econòmica en el país. Tant és així, que el 10 de desembre s’impulsarà a tota Europa una marca catalana per identificar els productes propis. Es tracta de http://coccohairpro.com/store/scissors/mov/shogun-ultimate-blade-mov.html?sort=p.model&order=DESC reforçar les produccions típiques i promocionar-les tant a dins de Catalunya com fora. Donada aquesta internacionalització de la marca, s’ha traduït l’eslògan en diferents idiomes però principalment en anglès: “Catalunya, where food is culture”.
En un model globalitzat en que podem adquirir productes de tot el món és imprescindible fomentar el consum del producte local. I més encara quan Catalunya és proveïdora d’aliments d’alta qualitat i amb prestigi en el sistema alimentari mundial.
L’activitat agroalimentaria és la primer de l’economia catalana
No és casualitat que la Generalitat reforci el sector agroalimentari. Doncs és el primer de l’economia catalana i genera a l’any fins a Pregabalin to buy uk 38.205 milions d’euros. Aquesta xifra representa el 16,28% del PIB de Catalunya.
Teresa Jordà visita Lleida per presentar la marca agroalimentària i aprofita per valorar molt positivament la campanya de la fruita dolça a Lleida
La consellera de Agricultura de la Generalitat, Teresa Jordà ha fet balanç de la temporada de la fruita dolça a Lleida i considera que les mesures aplicades des de 2017 han obtingut molts bons resultats.
Des d’aleshores s’han destinat 10 milions d’euros a plans d’acció de fruita dolça i d’aquests, més de 6 s’han dedicat a reconvertir el sector. Tant és així que s’han arrancat 1.275 hectàrees d’aquest fruit. Així se n’ha reduït l’oferta provocant una pujada del preu. el primer de l’economia catalana i