La DO Montsant ha creat una campanya audiovisual per mostrar als consumidors molts més que el seu vi de proximitat. Ens expliquen enmig de la crisi del coronavirus, qui són per dins i per fora. No tenen res que amagar i tot per ensenyar.
El vi de proximitat en el món actual
El món ha canviat en qüestió de dies i també ho ha fet el mercat. Fins ara coneixíem, sobretot en la compra-venda de productes de proximitat, un sistema de venda directe. Un procés en el que el consumidor es desplaça a la botiga on s’exposa el producte. I si ens agrada, el comprem.
La crisi sanitària que estem vivint marcarà de ben segur un abans i un després en els mètodes de compra-venda. En aquest sentit, el consumidor cada cop més, buscarà per internet i les es xarxes socials, el producte pel que està interessat. I en el cas dels productes d’alimentació només buscarà conèixer la qualitat i el preu, sinó totes aquelles variables socials i mediambientals que engloben el producte.
Els vídeos de la DO Montsant amb valor
Per aquest motiu, per informar el com, qui, quan i on s’elabora el vi de la Denominació d’Origen Montsant, han creat una sèrie de vídeos on es mostren els seus valors intrínsecs. Ens ho expliquen en la nota de premsa que l’objectiu és traslladar al consumidor tots elements que participen en l’assoliment del vi del Montsant. En cada un dels vídeos es reflexa alguns dels factors com el paisatge catalogat coma Patrimoni Mundial de la Unesco, el valor de la sostenibilitat, el sistema de conservació, la professionalització del qui intervenen en tot el procés d’elaboració com en el cas del Celler Aibar 1895 , el sentiment que genera la DO Montsant…
Els vídeos no són aliens a la crisi que està vivint Catalunya. Manté en la seva columna vertebral, un missatge de responsabilitat social apostant per que tothom es quedi a casa.
Consumir producte de proximitat és la clau per reactivar l’economia local
Des de la proclamació de l’estat d’alarma la DO Montsant ha estat activa front la crisi i ha treballat per sensibilitzar els consumidors sobre la importància d’un consum de producte de proximitat. Considera que aquesta és la clau per reactiva l’economia local. Per aquest motiu, des de la seva web es poden fer compres online que després t’entreguen a casa.