fbpx
Cerca

L’art formatger, tot un plaer

La nostra formatgeria està situada a Sora, al nord de la comarca d’Osona, limitant amb el Ripollès, un petit poble ramader amb moltes pastures, en un entorn privilegiat envoltat de serralades i muntanyes, que dóna un microclima únic i idoni per madurar formatges i obtenir un sabor excepcional.

L’origen del logotip de la nostra formatgeria, és la marca de foc que es feia servir antigament a la nostra masia per marcar i identificar les ovelles. Data de l’any 1845, i se’n pot trobar una còpia al museu d’història del Monestir de Ripoll, a part de la original exposada a la formatgeria. La tipografia de les lletres utilitzades a la marca comercial, són una rèplica de les que va escriure el nostre besavi a la façana de la casa familiar.

La integració d’aquests dos símbols, lligats a la nostra història familiar, és el que dóna fruit, valor i continuació a les nostres arrels i al nostre compromís amb la nostra terra.

Formatges

De vaca

De cabra

D´ovella

Distincions

  • Medalla d’Or amb L’Avenc al Lactium 2016.
  • Medalla de Plata amb el Blau de Sora al Lactium 2016.
  • Medalla de plata amb el Petit amb fines herbes provençals al World Cheese Awards 2014.
  • Medalla de bronze amb el formatge Madurat de Cabra Garrotxa al World Cheese Awards 2014.
  • Medalla de bronze amb el formatge Petit Rodó Cendrat al World Cheese Awards 2013.
  • Medalla d’Or amb el formatge Petit Rodó Cendrat al Lactium Vic 2013.
  • Medalla d’Or amb el formatge Pedraforca al World Cheese Awards 2012.
  • Medalla d’Or amb el formatge Petit Rodó Cendrat a la Fira de Sant Ermengol La Seu d’Urgell 2012.
building Propi o treballes aquí? Reclama ara! Reclama ara!

Gracies per la subscripció

There was an error while trying to send your request. Please try again.