artmuria_02

Les mels de luxe artMuria, han estat una de les marques protagonistes en la selecció de productes regionals de la gastronomia espanyola, d’aquest mes de juny, de la companyia capdavantera mundial de vendes flaix Vine’t-Privée.
Per potenciar la venda online de petits negocis gourmet, Vine’t-Privée presenta cada mes una regió espanyola i la seva gastronomia als més de 50 milions de socis que l’empresa online té a Europa.

Durant un esdeveniment, celebrat a l’Hotel H10 Porta d’Alcalá de Madrid el passat 27 de juny, Vine’t-Privée ha presentat a nou de les marques que han participat en les primeres vendes gastronòmiques regionals: Pesasur, Hisenda Guzmán, Inés Rosers i Jabugo de Llei –d’Andalusia- Marinesca i Daporta –de Galícia- i Bombons Cudie, Vicens i Art Muria –de Catalunya.
Vine’t-Privée va entrar al món de la gastronomia en 2013, quan Internet era encara un canal desconegut per a la majoria de productors d’alimentació del nostre país. En l’actualitat, la web de vendes flaix ha llançat la idea de les “vendes gastronòmiques regionals” aprofitant el binomi “online-alimentació” per ajudar als productors espanyols que desitgen millorar la seva imatge de marca i donar-se a conèixer en nous mercats, nacionals i internacionals, com és el cas de artMuria, que es posiciona com un referent del sector.

Segons els experts, les pimes regionals de gastronomia espanyoles incrementaran les seves vendes a través del canal online entre un 10% i un 20% en els propers 5 anys.

Sobre artMuria
La família Muria, apicultors des de 1810, elabora quatre varietats de mel de luxe (romaní, taronger, alta muntanya i bosc) amb un alt contingut en pol·len i una concentració màxima d’aromes i propietats per a les taules i els paladars més exigents, comercialitzada en diversos formats i amb presentacions exclusives.
ArtMuria, present al Canal Horeca, es distribueix a nivell europeu en països com el Regne Unit, França, Suïssa, Bèlgica, Holanda i Alemanya. En el continent asiàtic té presència a Aràbia Saudita, Japó, Corea del Sud, Hong Kong i Taiwan. La marca de mel de luxe iniciarà en breu la seva distribució a altres països del Golf Pèrsic i a Estats Units.
La companyia, en plena fase d’expansió nacional i internacional i que manté un creixement sostingut, és reconeguda per la seva gestió empresarial i la seva constant innovació.