artmuria

Les seves mels de luxe es distribueixen, des d´aquest mes de gener, a la prestigiosa cadena de centres comercials suïssos

La marca de mel de luxe artMuria, que prossegueix la seva fase d’expansió, ha signat un contracte amb la cadena suïssa Globus Stores a través del qual, la prestigiosa xarxa de centres comercials distribueix, des d’aquest mes de gener, les seves quatre varietats (romaní, taronger, alta muntanya i bosc) en diversos formats i amb presentacions de luxe.

Segons Rafael Muria, president d’artMuria: “Per a nosaltres és un plaer tenir la distribució a Suïssa de la mà de Globus Stores. Creiem que serà un gran punt d’inflexió per consolidar-nos en l’àmbit europeu i per extensió a nivell mundial.”

La família Muria, apicultors des de 1810, va llançar artMuria a la fi de 2014: una mel de luxe amb un alt contingut en pol·len i una concentració màxima d’aromes i propietats per a les taules i els paladars més exigents.

Recentment artMuria també ha iniciat la seva distribució al Regne Unit, a través de Harrods, França, Bèlgica, Holanda i aviat estarà disponible en els establiments i cadenes més prestigiosos de les principals ciutats del món: la resta d’Europa, Estats Units i països del Golf Pèrsic, entre d’altres.

La companyia, en plena fase d’expansió nacional i internacional i que manté un creixement sostingut, ha rebut diversos reconeixements en els últims anys per la seva gestió empresarial i la seva constant innovació i des d’aquest mes de gener està acreditada com a marca “Terres de l’Ebre , Reserva de la Biosfera “.